Update Gambar Kambing Selepas 4 Bulan Di Kandang (2)

Lagi update gambar kambing saya….sekarang ni memang lepaskan aje…jangan takut…kalu hujan…kambing ni akan balik kandang sendiri…x yah nak halau…kalu tanah tu basah pun kambing ni tak mahu turun punya…nak jaga kuku…bila lepas camni….pellet dah kurang…jimat..kambing boleh bersenam…sihat…kena matahari…sihat…boleh joging…sihat…boleh main kejar-kejar…sihat…boleh kena rembat!!! hehehe…yang itu taknak tu…tapi tawakal je la…kita dah buat pagar keliling…kalu ade pencuri jugak…nak wat camne…bukan rezeki kita…okla…layannnnn!!!!





%d bloggers like this: