Honda NSR SP…Kali Ni Cerita Motor Skit..






Motor ni saya beli tahun lepas…sesaja je sebab minat…hehehe…kalu main motor ni…duit dia pun taklah macam modified keta…tapi untuk motor yang cc lebih besar….maintainance dia dah melebihi keta plak…hehehe…motor ni tak kuar kat Malaysia…maksudnya untuk pasaran Malaysia takde la…ni convert dari NSR R…hehehe….sejak pakai motor ni…ramai juga saya dapat kawan baru…awek?? hehehe jangan cakapla..hahaha….takdelah…ok…layan gambar ni…asyik gambar kambing je…bosan plak kan….

%d bloggers like this: