Kos Membuat Kandang dan Pagar

Ok…lepas tolak tanah settle….saya dan pakcik saya telah membuat kira-kira, kos untuk membuat pagar bagi tanah seluas 1 ekar…hehehe…lupa nak bagitau…pakcik saya ni memang pakar buat rumah…yang saya tabik spring tu….dia punyai bajet tu semua tepat….atau hampir tepat….lagi satu..dia pun ada pengalaman bela kambing kampung…so sedikit sebanyak membantu jugakla dalam projek ni….dan saya memang gajikan dia untuk menjaga kambing-kambing saya nanti…

Okla…bertempat di Kampung Sungai Layang, Rembau Negeri Sembilan…saya mula mengorak langkah…chewah…secara kasarnya…kos membuat kandang bagi tanah 1 ekar dalam RM4000. Tapi saya ingin memberitahu bahawa…ini adalah kos untuk membuat sendiri…tanpa mengupah pekerja (tapi saya upah juga pakcik dan sepupu yang turut sama membantu….terima kasih)…

Tinggalkan Jawapan

