Gambar Kambing Di Kandang Saya 2/9/2007

p1000724.jpgp1000720.jpgp1000715.jpgp1000714.jpgp1000712.jpgp1000710.jpg

Assalammualaikum…dan salam sejahtera….hari cuti merdeka yang lepas…saya abiskan masa dengan menjaga/merawat kambing…bersihkan kandang…sekarang ni pun musim hujan…so tak dapat la kambing saya ni turun untuk meragut di keliling kawasan kandang…nampaknya macam 4 ekor yang dah bunting..mudah-mudahan kembar la anak kambing yang keluar nanti..amin.

Minggu ni saya akan ke kuala pilah…pergi beli pellet kambing kat kilang FELDA…minggu depan dah puasa kan? Tapi kambing ni x puasa…hehehe…so kos makanan dia tetap berjalan macam biasa…jangan Tuan kambing yang X puasa dahla…hehehe…InsyaALLAH…Ramadhan…aku x sabar menunggu ketibaanmu…jumpa lagi.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

